DEFINICJE:
Apartament: Lokal mieszkalny, opisany w rezerwacji, potwierdzeniu rezerwacji i na stronie internetowej: www.galandia.pl, który Gość wynajmuje na pobyt czasowy w celach mieszkalnych, wypoczynkowych lub turystycznych
Gość: osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy najmu Apartamentu
Wynajmujący: Marek Galas, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GALANDIA Marek Galas, pod adresem, 05-500 Piaseczno, Kniaziewicza 45 lokal 344, NIP 8261696714, Regon 367339300
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
-
Regulamin określa zasady wynajmu Apartamentu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Apartamencie. Przed dokonaniem ww. czynności Gość zobowiązany jest do zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i ich akceptacji poprzez zaznaczenie opcji „Zapoznałem się z Regulaminem”.
-
Regulamin jest dostępny przed dokonaniem rezerwacji on-line, jako złącznik do wstępnego potwierdzenia rezerwacji, jak również w Apartamencie, a także na stronie internetowej: www.komfortowenoclegi.pl
-
Wynajmujący oddaje Gościowi w najem cały Apartament wraz z umeblowaniem oraz wyposażeniem, w zamian za opłatę, wskazaną w cenniku, przy rejestracji i niniejszym regulaminie. Gość zobowiązuje się wykorzystywać Apartament jedynie do celów mieszkalnych.
-
Przed dokonaniem rezerwacji należy zapoznać się z opisem Apartamentu zamieszczonym na stronie internetowej: www.komfortowenoclegi.pl
§2 REZERWACJA I WARUNKI PŁATNOŚCI
-
Rezerwacji Apartamentu Gość może dokonywać:
- on-line na stronie www.komfortowenoclegi.pl poprzez wypełnienie formularza rezerwacji,
- lub drogą elektroniczną (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
- lub telefonicznie (nr tel. 605580158)
- lub za pomocą systemów zewnętrznych rezerwacji on-line, współpracujących z wynajmującym, przykładowo booking.com – do takiej rezerwacji i jej anulacji nie stosuje się postanowień § 2 i 3 niniejszego regulaminu. -
Osoba rezerwująca apartament zobligowana jest do podania następujących danych: - imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, - datę pobytu,
- nazwę/numer Apartamentu,- ilość osób w Apartamencie,
- godzinę przyjazdu i opuszczenia Apartamentu w ostatnim dniu, - sposób płatności,
W przypadku firm, należy podać pełną nazwę firmy, jej adres i NIP.
-
Po złożeniu rezerwacji Gość otrzyma e-mailem wstępne potwierdzenie rezerwacji, zawierające w
szczególności warunki rezerwacji i numer rachunku bankowego do wpłaty zadatku.
-
Wysokość opłaty za wynajem Apartamentu wynika z cennika, znajdującego się na stronie internetowej: www.komfortowenoclegi.pl i jest każdorazowo podana w formularzu rezerwacji lub potwierdzeniu rezerwacji przy dokonywaniu rezerwacji mailowo lub telefonicznie. Opłata zawiera podatek od towarów i usług.
-
Do opłaty za wynajem doliczane mogą być dodatkowe opłaty, wskazane w cenniku, formularzu
rezerwacyjnym lub niniejszym regulaminie. W przypadku pobytu, trwającego dłużej niż 5 dni oraz w przypadku zamówienia dodatkowego sprzątania przez Gościa do opłaty doliczana jest kwota 50 zł za sprzątanie Apartamentu.
-
Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni od rezerwacji wpłaty zadatku w wysokości 50 % kwoty należnej za cały pobyt. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w razie niewykonania umowy przez Gościa – w tym rezygnacji z rezerwacji, czy odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Gościa. W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe Wynajmującego w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji, rezerwacja ulega anulowaniu.
-
Po otrzymaniu zadatku przez Wynajmującego, Gość otrzyma e-mail z potwierdzeniem rezerwacji danego apartamentu w wybranym przez siebie terminie.
-
Pozostałą część należności za pobyt (tj. 50 % opłaty) należy zapłacić przelewem w terminie co najmniej 3 dni przed dniem przyjazdu. Zapłata na miejscu gotówką w dniu przyjazdu jest możliwa wyłącznie wyjątkowo, po uprzednim uzyskaniu zgody Wynajmującego.
§3 ANULOWANIE REZERWACJI, ZMIANA TERMINU REZERWACJI
-
W przypadku anulowania rezerwacji wcześniej niż na 3 dni przed pierwszym dniem rezerwacji, Wynajmujący obciąży Gościa 50 % całkowitego kosztu zarezerwowanego pobytu (zatrzyma zadatek).
-
Gdy Gość rezygnuje z dokonanej rezerwacji w dniu przyjazdu, później niż na 3 dni przed pierwszym dniem rezerwacji, nie przyjedzie lub nie wykorzysta zarezerwowanej usługi w ustalonym i potwierdzonym zakresie (skrócenie lub zmniejszenie rezerwacji), zostanie obciążony pełnym kosztem rezerwacji.
-
W przypadku skrócenia pobytu w trakcie jego trwania i opuszczenia Apartamentu przez Gościa płatności nie podlegają zwrotowi.
-
Zmiana terminu rezerwacji przez Gościa jest możliwa wyłącznie na 3 dni przed pierwszym dniem pobytu, gdy Apartament jest dostępny w nowym zaproponowanym przez Gościa terminie, za pomocą e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W takim przypadku zmiana terminu rezerwacji nie podlega dodatkowej opłacie. Zmiana terminu rezerwacji następuje w momencie otrzymania potwierdzenia zmiany przez Gościa od Wynajmującego.
§4 DOBA HOTELOWA
-
Apartament wynajmowany jest na doby. Minimalnym okresem wynajmu jest jedna doba.
-
Pierwsza doba wynajmu trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego. Ostatnia doba wynajmu kończy się o godz. 10 dnia, w którym Gość zobowiązany jest do opuszczenia
Apartamentu.
-
Gość zobowiązany jest dokonać odbioru Apartamentu od przedstawiciela Wynajmującego o
podanej w rezerwacji godzinie, sprawdzając jego stan techniczny i czystość.
-
Jeśli przyjazd jest planowany w godzinach innych niż 15.00 do 20.00 Gość ma obowiązek powiadomić o tym Wynajmującego, co najmniej 3 dni przed dniem przyjazdu i uzgodnić sposób przekazania kluczy do Apartamentu. Przyjazdy w godzinach 20.01 do 6.59 następnego dnia mogą
być objęte dodatkową opłatą w wysokości do 50 złotych.
-
W godzinie podanej w rezerwacji ostatniego dnia pobytu Gość jest zobowiązany zwrócić klucze
przedstawicielowi Wynajmującego.
-
Jeśli opuszczenie Apartamentu jest planowane w godzinach innych niż 7.00 do 10.00 Gość ma
obowiązek powiadomić o tym Wynajmującego, co najmniej 3 dni przed dniem opuszczenia Apartamentu i uzgodnić sposób przekazania kluczy do Apartamentu. Odjazdy w godzinach 00.00 do 6.59 mogą być objęte dodatkową opłatą w wysokości do 50 złotych.
-
Prośbę o przedłużenie wynajmu Gość powinien zgłosić mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wynajmujący może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku zarezerwowania na kolejne doby Apartamentu przez inne osoby lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu. Przedłużenie pobytu następuje poprzez odpowiedź mailową Wynajmującego i wyłącznie w przypadku opłacenia dotychczasowych i kolejnych dni pobytu przez Gościa.
-
Pozostanie w Apartamencie lub pozostawienie rzeczy po godzinie 10:00 w dniu ostatnim uzgodnionego w trakcie rezerwacji pobytu Gościa w Apartamencie, nieuzgodnione wcześniej z Wynajmującym, jest traktowane jako samowolne przedłużenie pobytu Gościa w Apartamencie. W takim przypadku Apartament naliczy opłatę za każdą kolejną dobę pobytu w wysokości dwukrotności opłaty za dobę wynikającej z cennika, co jednak nie oznacza zgody na dalszy pobyt Gościa w Apartamencie. W każdym przypadku naliczenia kary umownej Apartament ma prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
§5 ILOŚĆ OSÓB W APARTAMENCIE
-
Gość apartamentu nie może udostępniać, wynająć, wydzierżawić, ani oddać w bezpłatne użytkowanie Apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
-
Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w Apartamencie ponad tę, która została określona jako maksymalna na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
-
Osoby inne mogą przebywać gościnnie w Apartamencie od godziny 7:00 do godziny 22:00.
-
Stwierdzenie nieprawidłowości w tym względzie skutkuje naliczeniem opłaty dodatkowej w
wysokości 100 zł za każdą z niezgłoszonych osób za każdą dobę pobytu.
§6 KORZYSTANIE Z APARTAMENTU
-
Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
-
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, jak i samego Apartamentu i budynku, w którym Apartament się znajduje, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
-
W przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący narusza spokój lub dobra osobiste sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Najemcy pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
-
Każdorazowo Gość opuszczający Apartament, ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć telewizor i inne urządzenia, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
-
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Apartamencie grzałek,
grzejników, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia
Apartamentu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
-
Organizowanie imprez towarzyskich w Apartamencie jest zabronione.
-
W przypadku utraty i zgubienia kluczy do Apartamentu i/lub drzwi wejściowych do budynku
Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 400 zł za zakup i wymianę zamka.
-
Gość zobowiązany jest do utrzymywania Apartamentu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu
kluczy. Apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
-
Przedmioty, w tym osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
-
W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Wynajmujący przechowa powyższe przedmioty na koszt Gościa przez okres dwóch tygodni, a po upływie tego okresu postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych lub porzuconych.
§8 CISZA NOCNA
-
W Apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.
-
W godzinach ciszy nocnej Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju innych mieszkańców budynku, w którym znajduje się Apartament i
sąsiadów tego budynku.
§9 REKLAMACJE
-
Gość ma prawo do złożenia reklamacji.
-
Reklamacje, skargii wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą na adres: GALANDIA Marek Galas, 05-500 Piaseczno,
Kniaziewicza 45 lokal 344
-
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni od jej otrzymania. Gość zostanie
niezwłocznie powiadomiony drogą e – mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
§10 DANE OSOBOWE
-
Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Wynajmującego dla potrzeb niezbędnych do zawarcia umowy i jej realizacji.
-
Administratorem danych osobowych jest Wynajmujący, tj. Marek Galas, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GALANDIA Marek Galas, pod adresem 05-500 Piaseczno, Kniaziewicza 45 lokal 344, NIP 8261696714, Regon 367339300
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. Gość ma prawo wglądu do danych osobowych udostępnionych Wynajmującemu i żądania ich poprawienia lub uzupełnienia, a także usunięcia.
-
Wynajmujący jako administrator danych osobowych Gości zobowiązany jest do ich ochrony, zapewnienia ich poufności oraz do ich przetwarzania w sposób zapewniający bezpieczeństwo.
-
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
§11 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać w Apartamencie wyłącznie po uzyskaniu indywidualnej zgody Wynajmującego, za dodatkową, uzgodnioną opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych osób w budynku. Gość odpowiada w pełnej wysokości za wszystkie szkody wyrządzone przez zwierzę i ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Apartamentu.
-
W Apartamencie i budynku, w którym się znajduje obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz świec i otwartego ognia. Za naruszenie zakazu palenia na Gościa może zostać nałożona przez Wynajmującego opłata w wysokości 150 zł, stanowiąca równowartość prania zasłon, firan i narzut w Apartamencie.
-
W Apartamencie nie można przechowywać rzeczy niebezpiecznych i zabronionych przez prawo – w tym broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych.
-
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.
-
W sprawach spornych obowiązującym prawem jest prawo polskie.